La biblioteca escolar, hoy : un recurso estratégico para el centro / Glòria Durban Roca
por Durban Roca, Glòria [autor/a].
Tipo: LibroSeries: Biblioteca de Aula ;273.Editor: Barcelona :Grao ,2010 Edición: 1ª ed.Descrición: 121 p. ;24 cm.ISBN: 9788478279111.Materia(s): Bibliotecas escolares | LecturaRecursos en liña: Faga clic para acceso en liñaTipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | CPI Virxe da Saleta Sala préstamo | 37 DUR bib | 1 | Dispoñible | Sala B | OEH011000007010 |
|
La biblioteca como recurso educativo
Este libro describe e argumenta os aspectos máis relevantes que na actualidade configuran a conceptualización da biblioteca escolar como un recurso educativo imprescindible para a promoción da cultura escrita e o desenvolvemento das competencias básicas. Nel abórdase unha visión clara e renovada da biblioteca escolar que pretende xustificar a súa existencia á luz non só dos cambios sociais que a cultura dixital ha provocado nos usos da información e as prácticas lectoras senón principalmente en relación coas necesidades xeradas na aula polo novo marco competencial. Presentamos, pois, un modelo útil e realista que serve para a implementación da biblioteca escolar no sistema educativo, e facémolo baseándonos en considerar este recurso como un axente interdisciplinario de apoio pedagóxico e de coordinación educativa dentro do ámbito da organización e planificación escolar. Participa así a biblioteca dunha acción estratéxica para incentivar e dar apoio a procesos concretos de mellora do ensino no centro educativo. Nos capítulos deste libro veremos como as accións da biblioteca (servizos, actividades, programas…) adquiren pleno sentido se apoian realmente aquelas situacións de aprendizaxe que requiren o uso de materiais (impresos e dixitais), e que levan a cabo dentro das programacións e proxectos de traballo de aula, como son os traballos de investigación e as intervencións de lectura e escritura.
Adultos/as